Społeczność

Energy Marketing od początku swojej działalności stara się służyć obszarom, w których żyjemy i pracujemy. Wykorzystujemy naszą wiedzę i pasję, aby wzmacniać nasze społeczności i przyczyniać się do większego dobra. Poprzez inicjatywy branżowe, wolontariat pracowniczy oraz kampanie klientów i pro bono, nasza praca wywiera wpływ na całą branżę.

Ludzie

Kontakty międzyludzkie kierują pracą, którą Energy Marketing wykonuje dla klientów. Jesteśmy w stanie dostarczać pomysły, które trafiają do konsumentów i firm dzięki naszym najwyższej klasy specjalistom, którzy wnoszą bogactwo wiedzy, doświadczenia i perspektyw do naszej firmy.

Środowisko

W Energy Marketing podejmujemy strategiczne działania, aby zmniejszyć wpływ naszej działalności na środowisko. Nasz zespół jest upoważnione do ulepszania i rozszerzania swoich wysiłków na rzecz realizacji naszych priorytetów środowiskowych. Bycie zrównoważonym zaczyna się od poczucia odpowiedzialności i wymaga przyjęcia innowacyjnego podejścia do zwiększania wydajności i zmniejszania ilości odpadów.

7.5% zmniejszyliśmy roczne zużycie energii, 39% zwiększyliśmy zużycie OZE

Zarządzanie

Agencja Energy Marketing nieustannie wzmacnia strukturę i zasady rządzące naszą działalnością. Wiemy, że nasz sukces wynika z jasnej strategii i przejrzystego zestawu mechanizmów kontrolnych, które są zgodne z potrzebami wszystkich nas.

Każdy członek naszego zespołu kierowniczego ma rozległe doświadczenie i różnorodne perspektywy, aby zapewnić przestrzeganie standardów etycznych i wzorowy nadzór nad naszymi projektami.

Etyka i uczciwość

Nasz Kodeks postępowania w biznesie podkreśla nasze zaangażowanie w przestrzeganie najwyższych standardów etycznych. Kodeks określa, co cenimy, w co wierzymy, oraz zasady, które wszyscy pracownicy firmy Energy Marketing – zarówno w pełnym, jak i niepełnym wymiarze czasu pracy, na każdym szczeblu, w każdym miejscu na świecie – muszą przestrzegać. Dzięki ulepszonemu Kodeksowi postępowania w biznesie, który został wprowadzony w Energy Marketing w 2018 r., Skupiliśmy się i osiągnęliśmy nasz cel, jakim było ustanowienie w 2019 r. Szkoleń z zakresu etyki biznesowej i / lub przeciwdziałania korupcji dla naszych stałych pracowników na całym świecie w pełnym wymiarze czasu pracy.

Ochrona informacji

Ze względu na charakter naszej działalności w dużym stopniu polegamy na systemach informatycznych.Posiadamy systemy i procesy służące do ochrony przed incydentami cyberbezpieczeństwa, ich wykrywania, zapobiegania, monitorowania, reagowania na nie i łagodzenia ich skutków. W 2019 roku wdrożyliśmy brokera bezpieczeństwa dostępu do chmury, który ogranicza korzystanie z kilku nieobsługiwanych platform chmurowych do przechowywania dokumentów lub współpracy. Dzięki temu możemy lepiej kontrolować przechowywanie danych i zarządzać bezpieczeństwem własności intelektualnej naszych klientów.

Nasze zobowiązanie do przestrzegania najwyższych standardów etycznych w społecznościach, w których prowadzimy działalność, zostało określone w naszej Polityce praw człowieka i Kodeksie postępowania w biznesie. Nasza polityka środowiskowa określa nasze podejście do minimalizowania wpływu firmy Energy Marketing na środowisko.

Edukacja

Zapewniamy naszym pracownikom możliwości rozwoju, budujemy kulturę organizacyjną w oparciu o wspólne wartości i dialog. Chcemy, by Energy Marketing było atrakcyjnym i nowoczesnym miejscem pracy. Nasze inicjatywy w obszarze employer branding wykraczają ponad stworzenie przyjaznego i bezpiecznego miejsca pracy. Tworzymy zespół zaangażowanych ludzi z pasją, pozytywnym nastawieniem, otwartych na bezpośrednią komunikację i konstruktywną współpracę oraz szanujących różnorodność. To oni pracują na sukces marki Energy Marketing i dlatego chcemy im stworzyć warunki sprzyjające rozwojowi zawodowemu i osobistemu, doskonaleniu swoich kompetencji, realizowaniu ambicji i podejmowaniu nowych wyzwań. Dużą rolę przykładamy również do edukacji klientów organizując cykliczne, bezpłatne akcje szkoleniowe z zakresu marketingu, sprzedaży i nowych technologii.

Klienci

Prowadzimy dialog z naszymi klientami. Dostarczamy rzetelne usługi skrojone na miarę potrzebi zwracamy uwagę na ważne kwestie społeczne. Otwarcie na dialog pozwala nam dostarczać wyjątkowe rozwiązania, najlepiej dopasowane do specyfiki branży, zainteresowań grupy docelowej i potrzeb naszych klientów. Jednocześnie dbamy o etykę, a promując marketing, zachęcamy klientów do interakcji i wymiany doświadczeń a także współtworzenia oferty Energy Marketing, przez co zyskują realny wpływ na kierunki rozwoju firmy, i branży.